Services

Selvbetjening på hjemmesiden
Få overblik over dit forbrug og styr din telefoni ved hjælp af selvbetjeningen.
Du får dit eget personlige login, og du kan tilgå din evercall-konto fra enhver PC med internetadgang. Inde på din evercall-konto kan du bl.a.:
  • finde en liste med alle kontobevægelser, så du kan få et hurtigt overblik over dit forbrug.
  • finde en opkaldsliste med udgående opkald. Der vises tidspunkt, varighed og pris for den enkelte samtale. Der er også en søgefunktion, hvis du leder efter et bestemt opkald.
  • købe taletid vha. betalingskort og tilmelde dig automatisk optankning. Du kan betale med Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron og Mastercard.
  • se dine kundeoplysninger samt rette dem, hvis du f. eks. skifter adresse.
  • aktivere viderestillinger og telefonsvarer.
  • foretage enkelte indstillinger på din router. F. eks. kan du ændre navnet på dit trådløse netværk.
  • købe/tilmelde nye numre og nyt udstyr.
  • angive forskellige indstillinger for dit nummer f. eks. vælge udeladt nummer.
  • ændre dit abonnement.
  • tilmelde tillægsprodukter.
  • finde dine fakturaer.
  • Nyhedsmail – everNYT
    Vær sikker på at få glæde af forbedringer og nye tiltag.
    Vores nyhedsbrev everNYT udkommer hver anden måned og indeholder gode og nyttige informationer. Vi arbejder hele tiden på forbedringer og nye tiltag, så hvis du vil være blandt de første til at høre om dem, så du hurtigt kan få glæde af nyhederne, skal du sige ”ja” til vores nyhedsbrev.
    Support pr. telefon eller e-mail
    Vi tager telefonen med det samme - ingen telefonkø, ingen ventetid.
    Vi bestræber os på at løse dit problem hurtigst muligt, og har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til os. Du kan også sende os en e-mail, send den til service@evercall.dk. Vi besvarer den så hurtigt, vi kan – og det er hurtigt!
    Automatisk optankning
    Glem alt om at skulle tanke op! Lad os gøre arbejdet for dig.
    Med automatisk optankning løber din forbrugskonto aldrig tør, og du risikerer dermed aldrig, at dit nummer bliver spærret! Når din saldo nærmer sig 0, tanker vores system automatisk op via det betalingskort, du har tilmeldt. Servicen kan tilmeldes, første gang du tanker op på din forbrugskonto. Det beløb, du tanker første gang, bliver det beløb, som systemet fremover automatisk vil tanke, når din forbrugskonto mangler. Beløbet kan senere ændres, hvis der bliver behov for det. Du får naturligvis en e-mail med besked om, at vi har foretaget en optankning. Der genereres også en faktura til dig, som du kan finde inde på din evercall-konto. Betalinger tillægges kr. 1,10 i dankortgebyr.
    Saldoadvarsler
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail, så din konto ikke løber tør, uden du er opmærksom på det.
    Vi sender saldoadvarsler pr. e-mail ved tre saldo-niveauer, og der kommer ekstra advarsler, når vi nærmer os den første, hvor der trækkes månedsabonnement fra din konto. Saldoadvarslerne sendes i så god tid, at du altid kan nå at tanke op, inden forbrugskontoen løber helt tør. Har du automatisk optankning, er det ikke nødvendigt med saldoadvarsler, da systemet helt automatisk sørger for, at din forbrugskonto aldrig løber tør.
    Viderestilling
    Stil opkald videre, når det passer dig.
    Venter du et vigtigt opkald, som du ikke vil gå glip af, så brug viderestilling. Selve servicen er gratis at til- og afmelde, men du betaler almindelig minuttakst for viderestillingen. Det betyder, at du betaler det samme, som hvis du selv havde foretaget opkaldet fra den telefon, du viderestiller fra. Hvis dit abonnement er med fri tale, betaler du selvfølgelig ikke for viderestilling. Du kan slå funktionen til og fra via din evercall-konto. Du kan viderestille til et hvilket som helst nummer, også selvom nummeret ikke er et evercall-nummer.
    Telefonsvarer
    Gør telefonsvareren personlig ved at indtale din egen velkomstbesked.
    Telefonsvareren er en gratis service. Du kan selv aktivere/annullere din telefonsvarer – det sker via selvbetjeningen inde på din evercall-konto. Der ligger en standardbesked på telefonsvareren, men du kan hurtigt og let indtale din egen personlige velkomstbesked. Ring til 44401212 fra din telefon, så får du kontakt med telefonsvareren. Når du har modtaget en telefonsvarerbesked, sender vi en e-mail til dig, så du ved, at der er en ny besked. Beskeden kan aflyttes via lydfilen, der er vedhæftet e-mailen men kan også aflyttes på telefonen.
    Vis nummer
    Se hvem der ringer til dig, før du svarer.
    Vis nummer medfølger gratis. Så du kan altid se, hvem der ringer til dig. Du kan se numrene, uanset om det er danske eller udenlandske numre, der ringer. Den eneste undtagelse er skjulte numre. Skjult nummer betyder, at den, der foretager opkaldet, ikke ønsker sit nummer vist.
    Banke på
    Undgå at gå glip af vigtige opkald, mens du taler. Lad nye opkald ”banke på”, så du kan høre, når nogen ringer til dig.
    Banke på er en gratis service, der giver dig mulighed for at høre, når nogen ringer til dig, mens du taler med en anden. I telefonen vil du med korte mellemrum kunne høre en ”bip”-lyd, der signalerer, at nogen ringer til dig. Du har f.eks. mulighed for at ”parkere” den igangværende samtale, så du kan besvare det nye opkald og skifte tilbage igen. Så du behøver ikke at gå og være bange for, at du mister en vigtig samtale, selvom du foretager andre opkald. Servicen kan gratis til- og frameldes ved at ringe til os.
    IP-udstyr
    Lån/lej routeren hos os – vi klarer hele routeropsætningen for dig.
    For at få IP-fastnet hos os skal du bruge en telefonirouter, som du låner eller lejer hos os. Hvis du vælger forbrugsafregnet abonnement, koster routeren 20 kr. pr. måned i leje, men har du valgt et abonnement med fri tale, låner du routeren gratis af os. Du skal dog betale fragt for forsendelse. Routeren har to telefonporte. Vi har valgt kun at tilbyde én router-model (Linksys WRP400), og netop derfor har vi meget store erfaringer med routeren. Det gør det lettere for os at hjælpe dig, hvis du skulle opleve problemer eller have spørgsmål. Vi gør routeren klar med dit telefonnummer, inden vi sender den til dig. Når du modtager den, er den derfor helt enkel at tilslutte - også selvom du ikke er nogen IT-nørd. Vi vedlægger naturligvis en vejledning. Du har også mulighed for at købe en forlængerledning. Den får du brug for, hvis du vil genbruge din boligs gamle telefonstik (kræver et lille indgreb). Her medfølger også en vejledning.
    To telefonlinjer
    Dit telefonnummer kan sættes op i to porte i routeren. Så kan teenageren snakke løs uden at spærre linjen for resten af familien.
    Hvis du sætter dit telefonnummer op i begge porte i routeren, så har du i praksis to telefonlinjer. Dermed kan der foretages flere opkald på samme tid, og du kan modtage et opkald, selvom en anden i familien i forvejen taler i telefon. Det koster ikke ekstra i abonnement, der betales nemlig kun 1 x abonnement, selvom begge linjer er i brug med samme nummer.
    Udeladt nummer (hemmeligt nummer)
    Så kan dit nummer ikke findes på 118 online eller andre lign. opslagstjenester

    Jf. §31 i Lov om offentlige kommunikationsnet og -tjenester er vi forpligtet til at levere nummeroplysningsdata til alle, der anmoder om det. Her kan du se en liste over de oplysningstjenester, der modtager nummeroplysningsdata fra os:

    • 118.dk
    • Blue Idea ApS
    • Danline Innovation A/S

    Du kan altid ændre mening og senere bede om udeladt nr. Der går ca. 24 timer, fra vi har registreret din ændring, til alle oplysningstjenester har indhentet besked om det. Du kan ændre indstilling af udeladt nr. på selvbetjeningen på hjemmesiden, eller du kan kontakte vores kundeservice, der vil hjælpe dig.

    Opkaldsspærring
    Spær for opkald til mobil, udland eller 90-numre
    Opkald til andre fastnetnumre er meget billige. Men det er opkald til mobil til gengæld ikke, så hvis du vil undgå, at mobilopkaldene løber løbsk, kan du vælge helt at spærre for muligheden for at ringe til mobilnumre. Ligeledes kan du spærre for opkald til udlandet og til 90-numre. På den måde kan du sikre dig mod ubehagelige overraskelser på forbrugskontoen.